Pages

Oyun Sorunları için Çözümler

Bazen oyunlarda donmalar, kasılmalar, kapanıp masaüstüne dönmeler, oyun içi seslerindeki sorunlar, siyah ekran hataları ve hatta bilgisayarın kendi kendini resetlemesi gibi bir çok sorun ile karşılaşabiliriz. Bu sorunları çözmenin en kestirme yolu en yeni ekran kartlarından birini satın almaktır. Ancak bu aşırı derecede pahalı olabilir. İkinci yol olarak, aşağıda verilecek yöntemler sorununuzu %80-90 oranında çözecektir:

1- Ekran kartınızın sürücüsünü güncelleyin. ÖNEMLİ NOT: Ekran kartı güncellemesi yaparken bir önceki yüklenmiş sürücüyü mutlaka kaldırmalısınız ki yeni sürücü sağlıklı bir şekilde çalışabilsin. 
2- DirectX'i kurun-güncelleyin.

3- NVidia PhysX'i kurun-güncelleyin.

4- Visual C++ Redist'leri kurun.
5- Games for Windows Live'ı kurun.

6- Ses kartınızın sürücüsünü güncelleyin.

7- Antivirus, firewall vb. virüs koruma yazılımlarınızı devre dışı bırakın.

3 yorum:

Unknown dedi ki...

slm arkadaşlar yeni pc aldım Black Ops 2 kurulumunda şu hatayı yaşıyorum "pc nizi yükseltmeniz gerekir" diye bir hata ne yapmam gerekiyor... sistem özellikleri şunlar:işletim sistemi-windows 8.1 Intel Core i7-477K İşlemci, İşlemci Hızı 3.50 GHz -önbellek 8mb intel -anakart:Intel Z87 Express Chipset -ram 16 GB DDR3 -2 GB Nvidia GTX560 Ekran Kartı - 1GB Ayrılmış Bellek Yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekürler

CTXX dedi ki...

Arkadaşlar indirmiş olduğum online oyunların sadece offline modelarını oynayabiliyorum online hale getirebilmem için ne yapmam gerekiyor??

Unknown dedi ki...

Ben oyunumu optimize ettikten sonra fos düştü ne yapmalıyım